niedziela, 2 lutego 2014

Dzień Świstaka

Schronisko na Hali Rysianka (c) 1005dni

...czyli siła przyciągania Rysianki. 
Byłam tutaj już pieszo, na skiturach, na rowerze i w butach biegowych też. Przebyłam wszelkie kombinacje szlaków, prowadzące przez tą halę. Widziałam tutaj już każdą pogodę o każdej porze roku, wschody i zachody słońca. A pomimo to, gdy zastanawiam się, gdzie by tu się wybrać w góry, pierwsza odpowiedź zawsze nasuwa się automatycznie: na Rysiankę...
"Lodowiec" na szlaku (c) 1005dni


Jak było dzisiaj na Rysiance - zapraszam do obejrzenia mini fotorelacji z niedzielnego rodzinnego spacerku. Wersja trasy na dzisiaj:  szlaki z Sopotni Wielkiej, przez Rysiankę, Romankę i Kotarnicę, spowrotem do Sopotni Wielkiej.

na szlaku z Sopotni na Rysiankę (c) 1005dni

na szlaku z Sopotni na Rysiankę (c) 1005dni

Na Hali Rysianka (c) 1005dni

Ale mało śniegu!!! (c) 1005dni

Schronisko na Rysiance - a ja chciałam na skitury... (c) 1005dni

Widok z okien schroniska na Rysiance (c) 1005dni

Widok na Pilsko i Tatry z Hali Rysianka (c) 1005dni

Rysianka z podejścia na Romankę (c) 1005dni

Im później, tym lepszą mieliśmy pogodę (c) 1005dni