wtorek, 28 stycznia 2014

12:12 Inspiracja

Zawody różnie się nazywają, a te właśnie tak: "12:12". Dokładniej, będzie to górska pętla o długości 12 km, zawody rozpoczną się o godzinie 12:12 i będą trwały ...oczywiście, 12 godzin. Zainspirowana tym oryginalnym pomysłem, postanowiłam zrobić sobie trening na siłę biegową i nieco przewyższeń...

...pech chciał, że akurat tego dnia byłam w centrum stolicy, gdzie o góry raczej trudno. A jednak, nie jest to niemożliwe! Zachodnia skrajna część Parku Łazienki Królewskie jest położona na stoku czy wzniesieniu, nawet dość stromym miejscami. No to wykonałam 12 podbiegów, niektóre po ścieżkach, niektóre po schodach...
Ps. Nie ma fotek - telefon i tak się rozładował w tych przemarzniętych ciemnościach.
Ps2. Wyszło mi 12,12km treningu. Przypadek;)?
Ps3. Zawody 12:12 nie odbywają się - o dziwo - 12 grudnia, lecz 15/16 marca 2014, w Brennej.