wtorek, 7 stycznia 2014

Aukcje WOŚP: kup lub sprzedaj cokolwiek

Jak co roku, w okolicach drugiego weekendu stycznia, dobroczynność staje się sportem narodowym - to przychodzi pora na Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Ja w tym roku wezmę udział w tym wydarzeniu i pomogę na trzy sposoby:)


(c)www.markoweszczawiny.pttk.pl
Po pierwsze, zgłosiłam się jako wolontariusz. Ale kto jak kto, ja przecież nie będę tak "zwyczajnie" chodzić po mieście - będę chodzić po górach, a dokładniej będę krążyć z puszką gdzieś pomiędzy Zawoją a szczytem Babiej Góry. W schroniskach podczas tego weekendu będzie sporo się działo, będą orkiestrowe sklepiki, licytacje, koncerty, slajdowiska... Zapraszam zatem w najbliższy weekend w góry:) Tym bardziej, że warunki pogodowe mają być bezpieczne. A więcej o tym, czego można się spodziewać w orkiestrowych schroniskach, można przeczytać tutaj

Po drugie, tradycyjnie wezmę udział w licytacji jakiegoś fajnego gadżetu na orkiestrowych aukcjach, czyli tutaj. Genialne jest to, że każdy może tu znaleźć coś dla siebie: są mega ekskluzywne aukcje takie jak lot dreamlinerem, są aukcje prawdziwych perełek dla kolekcjonerów typu sukienka z podpisem gwiazdy czy unikatowe wydanie książki, są aukcje rzeczy absolutnie praktycznych jak chociażby karnety na fitness czy kubki, są aukcje dla zwykłych ludzi czyli gadżeciki czy fotki za 1zł, i są wreszcie aukcje z mojej ulubionej kategorii czyli "pomysłowość ludzka nie zna granic": co powiecie na prawdziwy dzień szkolenia z komandosami, usługę przygotowania kolacji przez znanego polityka, obłędny tęczowy gorset - rękodzieło 200 kobiet...

(c) FotoMaraton
Po trzecie, last but not least, wymyśliłam sobie, aby zapracować na ten szlachetny cel - również wystawiając aukcje. Właśnie, każdy może wystawić na aukcję autentycznie cokolwiek. Niestety nie posiadam żadnych atrakcyjnych przedmiotów do zlicytowania więc... wystawiłam do wylicytowania... swój czas;) a konkretniej, to prywatny trening biegowy prowadzony przeze mnie lub wycieczkę biegową w moim towarzystwie:)

(c)250dni.blogspot.com
Linki do moich aukcji: